wtorek, 17 lipca 2012

Kokarda


Dziś podpowiem wam jak zrobić kokardę z włosów:
  Mmm... ładne ^^
Są także sztuczne kokardy które można dopiąć:
   Też git xD Można je pewnie kupić na allegro i prawdopodobnie na szafa.pl. Niczego jednak nie wiem na pewno.
Ja powiem o kokardach z włosów naturalnych ;3
Potrzebne:
- gumka do włosów
- 5 - 6 wsuwek
- szczotka
... i kilka wolnych minut :)

Najlepiej włosy umyć dzień wcześniej by było je łatwiej "opanować". Dobrze, dość gadaniny, bierzemy się do roboty ;3 Oto jest mój sposób:
1. Włosy zaczesujemy do tyłu i związujemy gumką. Uwaga!: Nie całe!!! (czytaj punkt 2.)
2. Gdy chcemy gumką obwiązać włosy ostatni raz, nie przeplatamy całych włosów! Tylko trochę wyciągamy włosy bo powstało coś na kształt boku od kokardy tylko, żeby to stało na głowię xD Ciężko to wytłumaczyć.
3. Wystające włosy przedzielamy na pół, będą to boki kokardy.
4. Wsuwkami przypinamy wewnętrzną stronę boku do głowy tak by były stabilne. Tak samo postępujemy z drugim bokiem.
5. Pozostałe, zwisające włosy przekładamy przez środek i podpinamy je z tyłu wsuwką.
6. By kokarda porządnie trzymała się głowy możemy popryskać lakierem.
To by było na tyle. Mam nadzieję, że się przydałam :)

Możliwe, że niektórzy mnie nie zrozumieli, więc po poszukiwaniach w internecie znalazłam taki o to filmik z instrukcją jak się robi tą fryzurę. Po obejrzeniu stwierdzam, że ma troszkę inny sposób robienia, ale kokarda wyszła świetne! :D A o to on:
                                  http://www.youtube.com/watch?v=lCTpNMqCfWk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz !!! :)